• Howard Schultz, CEO Starbucks

    "W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne".

  • Treści, które sprzedają!

    Copy & Webwriting

    Statystyki nie kłamią. Profesjonalne, ciekawe teksty,
    z odpowiednią konstrukcją słów – sprzedają!

    Zwiększają ruch na stronie i budują wizerunek eksperta.

  • Zaplanuj komunikację

    Strategia komunikacji

    Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Podróż Twojej marki również. Czy wiesz w jakim kierunku masz iść? Dlaczego właśnie tam?
    Gdzie dojdziesz? Kogo spotkasz i co zobaczysz?

  • Czas zaistnieć w mediach

    Media Relations

    Czy w mediach znajdę informacje o Twojej marce? Czy komunikujesz światu działania swojego biznesu?

    Obecnie działania z zakresu media relations stają się must have, a im wcześniej zaczniesz komunikować swoje działania biznesowe, tym szybciej świat usłyszy o Tobie, Twojej marce, produktach czy usługach.
  • Chętnie podzielę się wiedzą!

    Konsultacje

    Potrzebujesz indywidualnych konsultacji z zakresu komunikacji marki? Zapraszam! Rozmowa to najszybszy i najbardziej efektywny sposób na zdobywanie wiedzy na temat strategii, technik czy narzędzi wykorzystywanych w procesie komunikacji.

  • Howard Schultz, CEO Starbucks

    "W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne".

  • Treści, które sprzedają!

    Copy & Webwriting

    Statystyki nie kłamią. Profesjonalne, ciekawe teksty,
    z odpowiednią konstrukcją słów – sprzedają!

    Zwiększają ruch na stronie i budują wizerunek eksperta.

  • Zaplanuj komunikację

    Strategia komunikacji

    Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Podróż Twojej marki również. Czy wiesz w jakim kierunku masz iść? Dlaczego właśnie tam?
    Gdzie dojdziesz? Kogo spotkasz i co zobaczysz?

  • Czas zaistnieć w mediach

    Media Relations

    Czy w mediach znajdę informacje o Twojej marce? Czy komunikujesz światu działania swojego biznesu?

    Obecnie działania z zakresu media relations stają się must have, a im wcześniej zaczniesz komunikować swoje działania biznesowe, tym szybciej świat usłyszy o Tobie, Twojej marce, produktach czy usługach.

  • Chętnie podzielę się wiedzą!

    Konsultacje

    Potrzebujesz indywidualnych konsultacji z zakresu komunikacji marki? Zapraszam na rozmowę - to najszybszy i najbardziej efektywny sposób na zdobywanie wiedzy na temat strategii, technik czy narzędzi wykorzystywanych w procesie komunikacji.

Patrycja Jaksim

Pomagam mikro, małym i średnim firmom realizować cele biznesowe poprzez budowanie efektywnej komunikacji. Dbam o autentyczny wizerunek marki, prowadzę rzetelny dialog z różnymi grupami odbiorców i pielęgnuję relacje z mediami.

W rzeczywistości, w której informacja jest najcenniejszą wartością rynkową, to Ty możesz decydować o tym, jak komunikujesz się ze światem.

Pokażę Ci, że działania PR nie są zarezerwowane tylko dla globalnych korporacji z dużym budżetem. Mikrobiznesy, małe i średnie firmy z sukcesem wykorzystują elementy PR, budując autentyczny wizerunek i spójną komunikację ze swoimi odbiorcami.
Rozgość się. :)

Profesjonalna wiedza wprost na Twój email

Zapisz się na świeżą porcję informacji branżowych. Otrzymuj najnowsze wiadomości i wskazówki na temat budowania profesjonalnej komunikacji marki.

Zapisz się na newsletter

Zgadzam się na Polityka prywatności

Pracowałam dla:

Zapoznaj się z listą moich przykładowych klientów

Referencje od moich klientów:

Sprawdź, co mówią o mnie moi klienci!

  • „Bardzo wysoko oceniam współpracę z firmą PR TOD@Y. Wspólnie realizowaliśmy działania komunikacyjne dla kilku projektów europejskich i krajowych z wykorzystaniem nowych technologii. PR TOD@Y to rzetelny partner biznesowy, który podchodzi bardzo profesjonalnie do swojej pracy, nawet w przypadku mniejszych projektów. Przez cały czas naszej współpracy miałem poczucie komfortu, bezpieczeństwa. Podejmowali pewne i dobre decyzje, a proponowane rozwiązania były przemyślane i skuteczne. Bardzo wysoko oceniam poziom merytoryczny działań PR TOD@Y. Widać ich ogromną wiedzę i doświadczenie, które co ważne-dają oczekiwany efekt. Obecnie przystępujemy do realizacji kolejnych wspólnych projektów i na pewno będziemy kontynuowali tę współpracę w przyszłości!"

    dr Kazimierz Waluch Prezes Instytutu Rozwoju Sportu i Edukacji

  • „Firma PR TOD@Y to zdecydowanie marka godna polecenia. Miałam okazję przekonać się jakie kompetencje i jakość prezentuje firma podczas kilkuletniej współpracy przy realizacji dużych, międzynarodowych projektów, w których firma PR TOD@Y odpowiedzialna była za zarządzanie social media i komunikacją z grupami docelowymi. Jeśli szukacie Państwo wysokiej jakości usług, konkretnych i skutecznych działań, ale także otwartości i szczerości we współpracy, a także wysokiej kultury kontaktów z firmą to polecam skorzystanie z usług PR TOD@Y. Właścicielka firmy jest osobą rzetelną, posiadającą wiedzę o nowoczesnym public relations. Konsultacje z Panią Patrycją były niezwykle miłe i konkretne, zawsze otrzymywałam kompleksowe rozwiązania, dopasowane do realiów naszych projektów. Nasze zadowolenie przekłada się na realizację kolejnych projektów”.

    dr Sylwia Gocłowska Sekretarz Instytutu Rozwoju Sportu i Edukacji

  • „Bardzo mi miło, że mogę zarekomendować współpracę z firma PR TOD@Y i Patrycją Jaksim. Jestem wdzięczna za wsparcie PR, które otrzymałam oraz doceniam solidność, rzetelność i profesjonalizm. Współpracowałyśmy przez blisko rok czasu i wszystkie założenia, które miałam, zostały zrealizowane w 100 procentach, dodatkowo w bardzo miłej atmosferze tej współpracy. Wiem, że będę korzystać ze wsparcia PR TOD@Y również w przyszłości. Polecam!

    Katarzyna Wójcik - lektor angielskiego, coach językowy, właścicielka Kate’s Lesson.

  • "Nasza redakcja współpracuje z Patrycją Jaksim od maja 2019 roku. Do obowiązków Patrycji należą: realizacja artykułów, zbieranie materiałów i pozyskiwanie informacji dotyczących realizowanych tematów, a także tworzenie copywritingu na portale społecznościowe Facebook i LinkedIn. Dzięki naszej współpracy, portal wzbogacony jest o artykuły z zakresu PR."

    Wojciech Żywolt, redaktor, Medialna Perspektywa

  • "Rzetelna, kreatywna i konstruktywna - taka jest Patrycja i tak przebiega współpraca w ramach każdego wspólnie realizowanego projekt. I jeszcze punktualna - dotrzymuje słowa i terminów - to bardzo cenimy w naszym zespole."

    Magda Springer - prezes zarządu Biznes Tuba

  • „Bardzo wysoko oceniam współpracę z firmą PR TOD@Y. Wspólnie realizowaliśmy działania komunikacyjne dla kilku projektów europejskich i krajowych z wykorzystaniem nowych technologii. PR TOD@Y to rzetelny partner biznesowy, który podchodzi bardzo profesjonalnie do swojej pracy, nawet w przypadku mniejszych projektów. Przez cały czas naszej współpracy miałem poczucie komfortu, bezpieczeństwa. Podejmowali pewne i dobre decyzje, a proponowane rozwiązania były przemyślane i skuteczne. Bardzo wysoko oceniam poziom merytoryczny działań PR TOD@Y. Widać ich ogromną wiedzę i doświadczenie, które co ważne-dają oczekiwany efekt. Obecnie przystępujemy do realizacji kolejnych wspólnych projektów i na pewno będziemy kontynuowali tę współpracę w przyszłości!"

    dr Kazimierz Waluch Prezes Instytutu Rozwoju Sportu i Edukacji

  • „Firma PR TOD@Y to zdecydowanie marka godna polecenia. Miałam okazję przekonać się jakie kompetencje i jakość prezentuje firma podczas kilkuletniej współpracy przy realizacji dużych, międzynarodowych projektów, w których firma PR TOD@Y odpowiedzialna była za zarządzanie social mediami i komunikacją z grupami docelowymi. Jeśli szukacie Państwo wysokiej jakości usług, konkretnych i skutecznych działań, ale także otwartości i szczerości we współpracy, a także wysokiej kultury kontaktów z firmą to polecam skorzystanie z usług PR TOD@Y. Właścicielka firmy jest osobą rzetelną, posiadającą wiedzę o nowoczesnym public relations. Konsultacje z Panią Patrycją były niezwykle miłe i konkretne, zawsze otrzymywałam kompleksowe rozwiązania, dopasowane do realiów naszych projektów. Nasze zadowolenie przekłada się na realizację kolejnych projektów”.

    dr Sylwia Gocłowska Sekretarz Instytutu Rozwoju Sportu i Edukacji

  • „Bardzo mi miło, że mogę zarekomendować współpracę z firma PR TOD@Y i Patrycją Jaksim. Jestem wdzięczna za wsparcie PR, które otrzymałam oraz doceniam solidność, rzetelność i profesjonalizm. Współpracowałyśmy przez blisko rok czasu i wszystkie założenia, które miałam, zostały zrealizowane w 100 procentach, dodatkowo w bardzo miłej atmosferze tej współpracy. Wiem, że będę korzystać ze wsparcia PR TOD@Y również w przyszłości. Polecam!

    Katarzyna Wójcik - lektor angielskiego, coach językowy, właścicielka Kate’s Lesson.

  • "Nasza redakcja współpracuje z Patrycją Jaksim od maja 2019 roku. Do obowiązków Patrycji należą: realizacja artykułów, zbieranie materiałów i pozyskiwanie informacji dotyczących realizowanych tematów, a także tworzenie copywritingu na portale społecznościowe Facebook i LinkedIn. Dzięki naszej współpracy, portal wzbogacony jest o artykuły z zakresu PR."

    Wojciech Żywolt, redaktor, Medialna Perspektywa

  • "Rzetelna, kreatywna i konstruktywna - taka jest Patrycja i tak przebiega współpraca w ramach każdego wspólnie realizowanego projekt. I jeszcze punktualna - dotrzymuje słowa i terminów - to bardzo cenimy w naszym zespole."

    Magda Springer - prezes zarządu Biznes Tuba



Zapoznaj się z aktualnościami na blogu

Recykling treści, czyli jak dać nowe życie starym tekstom

| prtoday | Blog
Recykling treści, czyli jak dać nowe życie star...

Blog firmowy - a na co to komu?

| prtoday | Blog
Blog firmowy - a na co to komu? 13 wrzesień 202...

Nawyki medialne Europejczyków

| prtoday | Blog
Żyjemy w epoce internetu i globalizacji, a jednak wiadomości najczęściej szukamy w mediach tradycyjnych. W sondażu Eurobarometr Flas...

Trening medialny, czyli jak stać się rozmówcą na wagę złota?

| support | Blog
Trening medialny, czyli jak stać się rozmówcą na wagę złota? 5 maj 2021 I Patrycja Jaksim ...