Copy & Webwritting

Jak wyliczyli naukowcy z University of California z San Diego, do naszego mózgu dociera 100 tysięcy słów dziennie, widzimy ponad 3000 komunikatów reklamowych. Dziś wyróżnić się na tle konkurencji staje się nie lada wyczynem. Dlaczego klient ma zapamiętać właśnie Twoją markę? Dlaczego ma wybrać Twój produkt?


Tworzę treści, które skutecznie realizują wyznaczone im zadania. Informują, motywują, przekonują i zarabiają. Dobry tekst to nie tylko ciąg znaków. To przekaz, który powinien rozbudzić wyobraźnią czytelnika, skłonić do refleksji, zmotywować do określonego działania.

Jakie treści przygotuję dla Ciebie i Twojego biznesu?

  • treści na stronę www

  • komunikaty prasowe

  • wpisy na bloga

  • treści do newslettera

  • posty do social media (Facebook / Instagram / Linkedin)

  • teksty do oferty handlowej

  • opisy produktów

  • nazwy, slogany, hasła reklamowe

Etapy tworzenia treści:

Badanie

Niezależnie od tego, czy tworzę treści na stronę internetową czy komunikat prasowy swoją pracę zaczynam od dokładnego reaserchu. Wchodzę w buty Twojego klienta i poznajemy jego potrzeby, oczekiwania i problemy, by móc na nie skutecznie odpowiedzieć.

Pomysł

Znając już klienta i język, którym się posługuje, opracowuje pomysł do Twojej akceptacji.

Tworzenie

Zaakceptowany pomysł ubieramy w słowa, które idealnie trafią w umysły i serca odbiorów.