Jak wyliczyli naukowcy z University of California z San Diego, do naszego mózgu dociera 100 tysięcy słów dziennie, widzimy ponad 3000 komunikatów reklamowych. Dziś wyróżnić się na tle konkurencji staje się nie lada wyczynem. Dlaczego klient ma zapamiętać właśnie Twoją markę? Dlaczego ma wybrać Twój produkt?
Tworzę treści, które skutecznie realizują wyznaczone im zadania. Informują, motywują, przekonują i zarabiają. Dobry tekst to nie tylko ciąg znaków. To przekaz, który powinien rozbudzić wyobraźnią czytelnika, skłonić do refleksji, zmotywować do określonego działania.
Jakie treści przygotuję dla Ciebie i Twojego biznesu?
treści na stronę www
komunikaty prasowe
wpisy na bloga
treści do newslettera
posty do social media (Facebook / Instagram / Linkedin)
teksty do oferty handlowej
opisy produktów
nazwy, slogany, hasła reklamowe
Etapy tworzenia treści:
Badanie
Niezależnie od tego, czy tworzę treści na stronę internetową czy komunikat prasowy swoją pracę zaczynam od dokładnego reaserchu. Wchodzę w buty Twojego klienta i poznaję jego potrzeby, oczekiwania i problemy, by móc na nie skutecznie odpowiedzieć.
Pomysł
Znając już klienta i język, którym się posługuje, opracowuję pomysł do Twojej akceptacji.
Tworzenie
Zaakceptowany pomysł ubieram w słowa, które idealnie trafią w umysły i serca odbiorów.